Συγκέντρωσαν πληροφορίες για αυτό το θέμα, συμπληρώθηκε ερωτηματολόγιο από τους μαθητές του σχολείου (από το οποίο προέκυψαν κρίσιμα συμπεράσματα), προσκάλεσαν τον ειδικό παιδοοδοντίατρο κ. Ευάγγελο Φαρμάκη που εξέτασε όλους τους μαθητές και τους έδωσε χρήσιμες συμβουλές για την φροντίδα των δοντιών και τη σημασία τους. Ας σημειωθεί ότι ο κ. Φαρμάκης με αφορμή αυτή την εργασία επισκέπτεται το σχολείο μας κάθε χρόνο και εξετάζει όλους τους μαθητές.
Όλα αυτά καταγράφηκαν σε ένα ολιγοσέλιδο έντυπο που μοιράστηκε σε μαθητές και γονείς του σχολείου μας.
2. Διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον (1999-2000)
- Η καλύτερη δυνατή επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές - καθηγητές - γονείς.
- Η προσαρμογή των μικρών μαθητών στο νέο τους χώρο του Γυμνασίου.
- Η τόνωση αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης των μαθητών.
- Η προσέγγιση των μαθητών σε προβλήματα συμμαθητών τους.
Γενικότερα η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής της σχολικής κοινότητας, η υγιής σχολική κοινωνία, οι υγιείς σχέσεις μαθητών με τις οικογένειές τους.
3.Σκολίωση (2000-2001)
Τη σχολική χρονιά 2000-2001 η ομάδα αγωγής υγείας των μαθητών του σχολείου μας ασχολήθηκε με το θέμα της σκολίωσης.
Οι μαθητές αποφάσισαν να ασχοληθούν με αυτό το
θέμα γιατί έκριναν ότι η σκολίωση είναι μια σημαντική πάθηση που απασχολεί ιδιαίτερα την νεολαία.
Σκοπός του προγράμματος ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές για αυτή τη πάθηση και κυρίως ποια αίτια την προκαλούν αλλά και πως θεραπεύεται.
Για να γίνει πληρέστερη η ενημέρωση των μαθητών, η ομάδα κάλεσε στο σχολείο τον ορθοπεδικό χειρούργο κ. Παυλόπουλο Δημήτρη, επιμελητή της ορθοπεδικής Κλινικής του Αχιλλοπούλειου νοσοκομείου Βόλου, ο οποίος με χαρά αποδέχθηκε την πρόσκληση και επισκέφθηκε το σχολείο μας.
4. Άγχος (2001-2002)
Η ομάδα αγωγής υγείας του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά 2001-2002 ασχολήθηκε με το θέμα "Μαθητικό άγχος και τρόποι αντιμετώπισής του".
Ορισμός άγχους: Άγχος είναι ένα συναίσθημα που βιώνεται ως ένας επαπειλούμενος, αόριστος κίνδυνος. Είναι ένα δυσβάσταχτο συναίσθημα, που με κάθε μέσον ο άνθρωπος προσπαθεί να αποφύγει ή να τροποποιήσει. Πολλές φορές όμως οι άνθρωποι το εκλαμβάνουν ως σωματική αρρώστια γιατί δεν έχουν επίγνωση του γεγονότος ότι έχουν άγχος. Αυτό συμβαίνει επειδή, εκτός από τα καθαρά ψυχολογικά συμπτώματα άγχους υπάρχουν και πλήθος σωματικά συμπτώματα άγχους.
5.Διατροφή και Υγεία (2002-2003)
Στόχος μας είναι η αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, στην πρόληψη της παχυσαρκίας των νέων παιδιών, στην ενημέρωση για υγιεινή διατροφή και σωστή υγεία, τη μείωση των τροφών με πολλά λιπαρά και στροφή σε περισσότερα φρέσκα λαχανικά και φρούτα, φρένο στο έτοιμο φαγητό, στα κρουασάν, στα αναψυκτικά και προσπάθεια αντικατάστασής τους με φρέσκο φαγητό, χυμούς, αρτοσκευάσματα.
6. Αντιμετώπιση σεισμών (2003-2004)
7. Σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα - Αντισύλληψη - AIDS (2003-2004)
8. Διατροφικές συνήθειες των εφήβων (2004-2005)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου